dilluns, 1 d’octubre del 2012

Més bosses G-XXL!!!

Aquest cap de setmana he fet una bossa per mi de ganxet XXL, és negre amb petites estrelles blanques, és de mida més aviat gran, i un altre bossa petita amb el "trapillo" que em quedava de la meva bossa gran, en total he fet servir dues madeixes. Aquesta setmana posaré una foto. Aquesta nit he començat un altre igual per la meva filla, espero que li agradi.
Ah! i he modificat la bossa "Inspiration: the beach bag" les nanses, també posare una foto de com ha quedat.

Este fin de semana he hecho un bolso para mi de ganchillo xxl, es negro con pequeñas estrellas blancas, es de tamaño más bien grande, y otro bolso pequeño con el "trapillo" que me quedaba de mi bolso grande, en total he usado dos madejas. Esta semana pondré una foto. Esta noche he empezado otro igual para mi hija, espero que le guste.
¡Ah! He modificado la bolsa  "Inspiration: the beach bag" las asas, también pondré una foto de cómo ha quedado.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada